به گزارش هامشاهری آنلاین ، ما در جستجوی یک ماشین برقی که می تواند یک جاده بسیار طولانی را طی کند ، با یک مشکل نسبتاً جامع روبرو شده ایم. البته این مشکل مربوط به نیمی از حرکت حرکت یا قابلیت های خود خودرو نیست. حتی در مورد شارژ باتری ها نیست. مشکل این است که یک اتومبیل مانند ژاکت ، مانند اکثر اتومبیل های برقی ، فاقد لاستیک Zapas است. در اوایل این هفته ، در مقدمه و راه اندازی مدل Hyundai INIC 2 ، از مدیران شرکت در مورد لاستیک های Zapas Iionic سؤال کردیم ، و این شرکت همچنین تأیید کرد که IIIIC فقط با کمپرسورهای بادی موبایل و مواد چسبنده در دسترس است. اگر راننده نتواند مشکل را حل کند ، باید قطر را دعوت کند.
افرادی که هرگز از جاده های آسفالت خارج نشده اند ممکن است هرگز بدانند لاستیک های زاپاس چقدر مهم هستند. این پرونده در اطراف آفرودیت نمی چرخد ، اما ما در مورد آخر هفته به دور از خانه صحبت می کنیم. در این جاده ها ، ماشین از رودخانه ها ، خاک و غیره عبور می کند و طبیعی است که احتمال لاستیک را افزایش می دهد. در حقیقت ، موضوع بحث ما توانایی اتومبیل های برقی نیست بلکه تمبرهای آنها در چنین شرایطی است. چنین روشهایی دارای برآمدگی ها ، موانع و مشکلات زیادی است و خودرویی مانند ژاکت مشکلی در پشت آن ندارد ، اما لاستیک ها می توانند مشکل ایجاد کنند. مستمری لاستیک های اتومبیل در آفرودیت متداول است. به همین دلیل است که تمام اتومبیل های استاندارد آفرودیت با زپاس های استاندارد و کامل همراه هستند. حتی اتومبیل های معمولی چنین مزیتی دارند. لاستیک های کوچک Zapas در اتومبیل هایی مانند Subaru Outbeck و Mazda CX-50 در دسترس هستند. به نظر می رسد که شرکت های خودرو می دانند که اگر به دنبال جاده ای در خارج از جاده هستید ، به جای کمپرسورهای باد ارزان و اسپری اسپری به راه حل بهتری نیاز خواهید داشت.
واضح است که پاشش یک راه حل گسترده نیست. این محصول برای رفع قاب با استفاده از یک ماده چسبنده ساخته شده و از نشت جلوگیری می کند. البته ماهیت خوردگی این ماده باعث می شود که به زودی کل مالک جایگزین شود. از طرف دیگر ، اگر دیوار لاستیکی آسیب دیده باشد ، هیچ فرصتی برای تسکین آسیب نخواهد بود. اینجاست که باید در جاده ها امداد را در نظر بگیرید. بیشتر سازندگان خودرو و شرکت های بیمه نیز پوشش امدادرسانی جاده ای را ارائه می دهند و حتی از لاستیک های Zapas با اندازه کامل استفاده می کنند. البته مشکلی وجود دارد و این عدم آگاهی بیشتر رانندگان ماشین آنها است. بیشتر آنها حتی برای دیگران تیغه برفی را رها می کنند.
بنابراین ، اگر می خواهید یک ماشین برقی بخرید ، بهتر است در مورد لاستیک های زاپاس فکر کنید ، به خصوص که این اتومبیل ها نسبت به بنزین و لاستیک های سریعتر کاهش بیشتری در لاستیک دارند. خوشبختانه ، این ماشین ساز می داند ، و اتومبیل های بزرگی مانند Silorado Electric و Hummer Electric در دسترس هستند و غیره با لاستیک های کامل یا لاستیک های یکپارچه. اما چرا شرکت های اتومبیل لاستیک Zapas را از بین می برند؟ اول ، حذف لاستیک Zapas یک تصمیم جامع در صنعت خودرو است و هیچ ارتباطی با نوع وسایل نقلیه ندارد. گزارش های بتونی حاکی از آن است که حدود 2 درصد از ماشین از 5 سال تدریس شده بودند و تنها 2 درصد از لاستیک های زاپاس با اندازه کامل بود. این موسسه می گوید یکی از دلایل حذف لاستیک های Zapas وزن اضافی آن است که تأثیر منفی بر مصرف سوخت دارد.
همین مورد در مورد اتومبیل های برقی نیز صدق می کند که وزن اضافی تأثیر منفی بر حرکت تحرک در ماشین دارد. البته حذف فریم های زاپاس نیز به دلیل مشکلات در معرفی ماشین آنها است. یکی از متخصصان می گوید: “من فکر می کنم بزرگترین دلیل برای از بین بردن لاستیک های زاپاس ، موضوع قرار دادن آن در اتومبیل است.” از آنجا که بسیاری از مدل های برقی از سکوهای اسکی استفاده می کنند ، فضای کمی برای لاستیک های Zapas وجود دارد و مجموعه باتری را جایگزین می کند.
سخنگوی جنرال موتورز همین نکته را ادعا می کند: فناوری امدادی از لاستیک و جاده ها پیشرفت کرده است تا حدی که به ما اجازه می دهد تا همه خواسته های رانندگان را در اولویت قرار دهیم.
او درست است. فناوری لاستیکی به طور قابل توجهی بهبود یافته است ، به عنوان مثال ، یکی از دلایل اصلی بهبود شتاب خودروهای بالا می تواند بیشتر به لاستیک ها متصل شود. همه لاستیک ها همه چیز با دوام بیشتر از گذشته هستند. با تمام این تفسیرها ، امیدواریم که اتومبیل های بزرگی مانند ساختار و ضبط لاستیک های زاپاس آزاد شوند.