Hamshahri Online-Jafarian ASR: در هر صورت ، آنها مایل یا ناخواسته بازیگری می کنند ، و اغلب اوقات عجیب و غریب از درام و کمدی این جشنواره فیلم چهل و سوم را ایجاد می کنند. از ایجاد بازار سیاه در حاشیه معتبرترین جشنواره فیلم کشور برای خرید و فروش 4 هزار بلیط با نرخ غیرمعمول چند صد هزار تومن و گاهی اوقات چند میلیون تومان. تاریکی فیلم مانند سفید یا سفید مانند کسانی که سخاوتمندانه از سهمیه بلیط ارگانیک خود در مقابل یکی از چهار سینمای با 2 سالن (2 فیلم در انیمیشن اصلی و 2) هستند یا مانند دوستداران واقعی The Grey هستند سینمایی که در بازار سیاه سرگردان است. نقش قسمت های تاریکی و وحشت آن نیز مسئول کسانی است که به دلایل غیر سینامون و غیر فرهنگی ، از تجملات تا سیاهی این بازار و حباب قیمت های آن.
برندگان قرعه کشی
چندان زمانی که جیب های آنها به اندازه کافی باز و گشاد برای خرید و فروش بازار سیاه گران قیمت برای بلیط های جشنواره فیلم FAJR برای تماشای فیلم مورد علاقه خود در مورد بلیط های 6000 Tomans به مبلغ 6000 تا چند میلیون Tomans نیست. آنقدر از سینما و حاشیه های آن غافل نیست که فیلم ها ، به ویژه فیلم های جشنواره ، که شهرت ژانر ، فیلمنامه ، کارگردانی ، نقش های پیشرو ، غیر بازیکنان و بودجه های ساختمانی پیچیده شده است. به همین دلیل است که با آگاهی از غربالگری سینماهای منتخب جشنواره ، آنها به سمت یکی از آنها می روند تا در بلیط ها خوش شانس باشند. آنها می دانند که آنها از سینمایی هایی که متعلق به اندام های خاص هستند غافل هستند ، و شاید پرنده افسانه ای ایرانی (جشنواره فیلم فجر) به جای خوشبختی و بلیط های دست آنها بر روی شانه های آنها نباشد. دریافتش یکی مانند گالیله عشق به سینما و یک کارگر ساده است. وی چند سال از جشنواره جشنواره در اطراف یکی از سینماهای میدان انقلاب می گذرد: “برخی از ارگان ها سهمیه بلیط فیلم Fajr دارند … برخی این سهمیه ها را می فروشند و برخی از آنها سخاوتمندانه هستند ، آخرین لحظه. .. “این یک قرعه کشی است.” جلوی سینما … برخی از آنها فرهنگی و برخی فقط بیکار هستند. “
کریستال سیمورگ برای آقای Deleel و خریدار
آنها نه فیلمسازان حرفه ای و نه حرفه ای ، سکانس ها ، ضمیمه ، ردیابی ، دکوپاژ ، مونتاژ ، سناریو و راکت هستند. با این حال ، آنها اغلب در بازار سیاه جشنواره فیلم فعال و فعال هستند. آنها ، 2 گروه هستند. یکی از نمایندگی ها و دیگری ، دیگر خریداران دست ساز ، عباس ، یک گیشه ، یکی از سینماهای شلوغ جشنواره فیلم این روزها می گوید: “اگر من در جشنواره فیلم بودم ، باید این نمایندگی ها و آن مشتریان را داشته باشم از Simorgh Crystal ، دیپلمانی به خدا می دهم … تعداد کمتری از کیفیت فیلم و بیشتر از نام کارگردان یا بازیگران فیلم آگاه هستند ، سعی می کنند با هر قیمتی بلیط تهیه کنند … قیمت هایی که در کارهای جشنواره میانه و اواخر افزایش می یابد. حاشیه ها ، انتقادات و استقبال از برخی فیلم ها و فیلم ها رو به افزایش است. برخی از این نمایندگی ها در شبکه های مجازی و سایت های خرید آنلاین به وضوح معکوس شده اند.
گران قیمت فیلم هایی که یقه تماشاگر را گرفته اند
از جستجوی توده های تبلیغات فروش بلیط با کلمه کلیدی جشنواره فیلم ، چند فیلم با طنز و درام توانسته اند یقه خود را در اولویت مخاطبان به دست آورند تا شور و شوق تماشای همان فیلم ها در زندگی دیگران کسی که نتوانست بلیط را به صورت آنلاین خریداری کند ، از سیستم های فروش به هر خط تلفن با بنیاد سینمای فارابی که توسط وزارت فرهنگ و راهنمایی تأیید شده است ، سقوط می کند. نوسانات قیمت بلیط بلیط جشنواره FAJR در تبلیغات اینترنتی بین همان نرخ تصویب شده توسط 6000 با قیمت های بالاتر است. در پاسخ به قیمت بالای بلیط ، یک زن جوان می گوید: “شما بلیط می خرید که یک سر و گردن بالاتر از همه فیلم های جشنواره است ، در یک سینمای لوکس که همه متخصصان و فارغ التحصیلان سینما هستند.”
مشتری مرگ
یک تبلیغ کننده دیگر ، اما در ضمن ، خاطرنشان می کند: “این میانگین نرخ فروش فیلم های FAJR ، حداکثر 1 دلار ، 2000 دلار است … قیمت های بالاتر اگر می بینید ، مطمئناً آنها برای بازار گرم هستند … فناوری آنها برای رضایت مشتری به تب ویر است. قیمت پایین تر از همان خریداران از مرگ میلیون ها مرگ و میر کمی پایین تر است. برای چانه زنی و معمولاً پاتوق های آنها برای خرید بلیط در مقابل سینمایی که در مکان های جغرافیایی شمال شهر واقع شده اند. ماتین به دوست خود آمده است … به دنبال شرایطی که یک ساعت پیش برای خرید بلیط به یکی از تماشاگران جشنواره فجر بسته شده بود … ظاهر یک مرد جوان در نزدیکی ورودی سیگار سیگار ، شصت. این است: “آیا بلیط فیلم دارید …؟” چند نفر می خواهید؟ “…” مهم نیست … دو “و کمی بعد ، ماتین در حال خرید دو هزار بلیط است و دوستش با کیسه ای پر از دانه ، پف و پف می آید. مرد بلیط نیز به سایر مشتریان نگاه می کند که غالباً به دلایل غیر سینمایی بازار خود را تقویت می کنند.