برخی از مکالمه را مشاهده خواهید کرد.
– پس از خسته شدن فنی V2 ، ابزار به سرعت دستگاه را به سرعت جنگ قیمت در صنعت شروع کرد. برخی ، شما بازار را تغییر داده اید.
لیانگ VEFGAN: ما هرگز قصد تغییر بازار را نداشته ایم. خیلی تصادفی اتفاق افتاد.
– آیا از این نتیجه تعجب کرده اید؟
لیانگ واتانگ: ما بسیار شگفت زده شدیم. ما انتظار چنین مشکل ظریف را نداشتیم. ما فقط هزینه ها را محاسبه کردیم و هزینه قیمتی را که ما صرفاً مبتنی بر آن هستیم تعیین کردیم. اصل ما نمی خواهد هیچ ضرری بفروشد و از آن استفاده زیادی کند. قیمت فعلی ما کمی بالاتر از هزینه ها تضمین می کند.
بیشتر بخوانید:
– بیشتر شرکت های چینی همزمان مدل ها و برنامه ها را دنبال می کنند. چرا تحقیقات عمیق فقط روی تحقیقات متمرکز است؟
لیانگ گسترده: زیرا اکنون ما معتقدیم که نوآوری جهانی در نوآوری جهانی شرکت خواهد کرد. با گذشت سالها ، شرکت های چینی عادت دارند از نوآوری های فناوری توسعه یافته و دسترسی به پول در قالب نوآوری های فناوری استفاده کنند. اما این روند پایدار نیست. این بار ، هدف ما نباید به سرعت پیش بیاید ، اما ترویج فن آوری ها برای رشد اکوسیستم است.
– یک اعتقاد رایج به اینترنت و موبایل این است که ایالات متحده رهبر نوآوری است و چین از توسعه برنامه ها برتر است.
لیانگ VEFGAN: ما باید به تدریج در اپراتور فناوری شرکت کنیم تا اینکه دستاوردهای دیگران را جستجو کنیم. در طی پنج سال گذشته ، ما هیچ خبری اصلی نداریم که از زمان انقلاب در ما شرکت کرده ایم. ما قانون Muró را به “سقوط از بهشت” اضافه کرده ایم. ما هر 6 ماه یکبار از تجهیزات و نرم افزار انتظار داریم. قانون شبکه نیز ظاهر می شود. با این حال ، این دستاوردها نتیجه حرکات مداوم نسل های مختلف در جوامع فناوری غربی است. ما به طور فعال در این فرآیند شرکت نمی کنیم ، به تدریج اهمیت او را نادیده گرفته ایم.