Coperious Online: از ایوان ، او به کسی که با انتقاد از کسانی که در این سالها با کسی انتقاد می کنند ، نشان نداد. این سالها با سینماها و پیروان جدی آشنا بوده است. او سالهایی است که با مهارت عادی قدم می زد. حرص و آز مخاطبان ویژه ای و “مادر” ، “کونی” ، “مسافران” ، “مسافران” و همچنین مهاجران و آتش را به ارمغان آورد. فیلم در آن سالها .. انتقاد از انتقاد در حضور انتقاد رد نمی شود بشر این منتقد ، که همه بزرگان فیلم ایران را تحت انتقادات خود نگه داشت ، در اواخر دهه 1980 فصل جدیدی را آغاز کرد. با آثار خود ، ادبیات وی در حال حاضر منتقدان باز شده است ، اکنون او با کار و تکنیک تجزیه و تحلیل خرد کننده آن ، انتشارات سینمایی خاصی نبود. آنتن زنده یک منطقه راحت برای انتقاد شدید از انتقاد شدید از هر فیلمی بود که حاکمیت آن است ، و مهم نیست که ایران فیلم ایران است. با کاهش در “هفت” ، پس از تغییرات زیادی ، آنها ترجیح دادند از Massmeter به Cyberxace منتقل شوند. و اکنون این برنامه به مدت 7 روز یک برنامه برش در تلویزیون خواهد داشت. با سرماخوردگی ، خوب و پرانرژی ، یک ساعت دیگر را پشت سر گذاشتم.
بیایید به اصل داستان برویم. چه اتفاقی برای شما افتاد ، آیا تصمیم گرفتید به جشن فاجر برگردید؟
یکی از کودکانی که دانش آموزان و همکاران قدیمی نامیده می شوند. آیا او گفت که شما رئیس برای انتقاد از جشنواره هستید؟ کجا گفتم؟ او صداهری است. گفتم ما نداریم؟ شماره من به من گفتم که می آیم. سپس فکر کردم این برنامه باید با “هفت” بسیار متفاوت باشد. این هفت به پایان رسیده است. او دوره خود را گذراند. او کار خود را انجام داد. اگر کاری انجام دهد – اما مشکل سینمای ایران برای معمار چیست؟ او به طور عمده اسکریپت گفت. گفتم نارساس. سردبیر روزنامه و روزنامه و شخصی که با فیلمنامه اصلی ما سر و کار دارد ، من می دانم شخصی مانند شما است. من دوستان عزیز ، اگر آنها فیلمنامه خوبی باشند ، دچار مشکل می شوند. یعنی ما هنوز هیچ شکلی نداریم ، اما فنی داریم. ما یک اپراتور خوب داریم. ما صدای خوبی داریم. اما ما طعنه بسیار کمی داریم. یعنی ما هنوز اشتباهات فنی را می بینیم. ما گفتیم که می توانیم خیلی سریع آن را بگذرانیم تا در فیلمنامه بایستیم. بنابراین من به من Mehdi Yazdali Hornam را پیشنهاد کردم.
به خاطر داستان نویسش؟
این هم من آن را می دانستم. ما روی یک اسکرای Scythe کار کرده ایم.
فیلمنامه چه بود؟
احمد محمود گفت ، تولید کننده ، تولید کننده. ما نشستیم و جلسات فوق العاده ای برگزار کردیم و من با رمان وحشتناک این کتاب آلوده شدم. صفحه اول به هیچ وجه تأسیس شد.
اگر یک یا سه سال پیش درست را به یاد بیاورم ، شما هیچ ارتباطی با جشنواره ندارید و اکنون آن را شسته ام.
من به شما گفتم که از تلویزیون شسته شده ام. من گفتم 5 سال پیش به تلویزیون نرفتم ، سپس Itube رسانه من شد. در پنج سال گذشته ، سینمای ایران کاهش یافته است که هیچ سابقه ای ندارد.
در این سالها چقدر به سینمای ایران رسیدید؟
او مرا آورد و من آن را دیدم و آنها فاجعه بودند. سینمای ایران به قیف تبدیل شده است. این یک کمدی بود که نام کمدین بود و رکورد را به فروش می رساند. آنها همیشه به این مطلب برخورد می کنند. سوابق علائم تجاری شکسته شد اما فیلم ناپدید شد. مردم به خانه آمدند و حتی موقعیت شخصی آنها ناپدید شد. این فیلم ها را به فیلم ها برد و چیزی از فیلم ایرانی باقی نمانده است. چیزی برای مدیریت فیلم باقی نمانده است ، مهمترین چیز بازگشت مخاطبان به فیلم ها بود. از آنجا که ساده به نظر می رسید زیرا بازگشت Smail به زمان Corona غیرممکن است. سیاست های آنها این بود که مخاطبان را به سینما بیاوریم ، اما ما مجبور شدیم در چندین فیلم موفق شویم ، اما چندین فیلم را در نظر خواهیم گرفت ، بقیه فیلم ها در واقع یک ارتش سیاه هستند. در این سالها ، از درام اجتماعی. سینمای انتقادات اجتماعی در این سالها ناپدید شد.
او یک فیلم زیرزمینی متولد شد که قبلاً متولد شد ، اما در این سالها شجاع بود.
فیلم های بی اهمیت بیشتر از این کمدی وجود داشت. آنچه من دیده ام و یکی از آنها اسکار است که فاجعه است.
این الگوی فیلمی است که فکر می کنید مسئله جامعه است ، می خواهید بر اساس موضوع روزی که ملتهب شده اید ، با شرایط فرتی تماس بگیرید. سینمای ایران کمدی محبوب کمدی محبوب و طرف دیگر فیلم زیرزمینی است. همه اینها محصول شرایط غیر طبیعی است.
بنابراین همه چاقو را می شکنیم. در واقع همه زبانه ها با مشکلات خانوادگی هستند. مشکل کشور و ملت است. نه کشور مهم است و نه خانواده ای. هیچ چیز مهم نیست فقط تجارت مهم است. با هر قیمتی من دیدم که یکی از آنها یکی از این کمدی ها را به دوست یکی گفت: “مادر شما چیز بدی نیست!” من تمام این زندگی را نشنیدم. نمی توانستم باور کنم ما ایرانی هستیم. ما چیزی برای ما داریم. پدر ، مادر ، خانه. آنها همه چیز را حذف می کنند. آنها یکسان نیستند. گویی مسابقه به طور کلی است. مسابقه ای که بی ادب بودن فیلم است. برای دریافت جایزه آماده فروش از کشور و خانواده بودند. رهبران جشنواره ، و همچنین ما قبلاً موضوع را به سینمای سیاه اختصاص داده ایم ، نرم تر ، بیش از یک بلند ، بیش از یک شاخ و جایزه.
بیایید به جشنواره صبح امسال برگردیم ، جایی که دولت چهاردهم باید با فیلم بازی کند که بیشتر آنها محصول دوره قبلی است.
امیدوارم اولین جشنواره جدید دولت باشد. همه مشکلات و کار بسیار سخت با پزشکان ، اما امیدوارم. و بیشتر آنها محصولات سینمایی سابق هستند ، من آرزو می کنم صبر و تحمل IOOB و در یک فیلمنامه بایستید. اولین فیلم ها در جشنواره امسال موجود است. چهار نفر باقیمانده ، بیشتر آنها در این سالها به فیلمبردار فیلم تبدیل شدند و با فیلم های دوم و سوم ، آنها به جشنواره آمدند. ابراهیم خاتامی کیا ، رسول صدر المروین و طی سالهای خارج از کشور.
من “رقص” او را بعد از سالهای جالیم به یاد می آورم. شروع می شود
قبل از این جشن ، من هنوز فکر می کنم قاضی بهترین فیلم است. “گال” بد نیست ، اما آغاز Abolfazl Jalili “رقص خاک”. “آب ، باد ، خاک” بسیار بد از فیلم های بد غیرقابل تحمل امیر نانددر بود. با این حال ، امسال جشنواره Jaliliarian به فیلم “پدر” آمد. مرکز هوشمند رشد فکری و ابراهیم خاتامیم کیا فیلمی “موسی کالیماناما” ساخته است. اینها محبوب ترین و باتجربه ترین مدیران امسال هستند. و امسال ما از همه آنها کمدین خواهیم بود. توده توده ای تحت تأثیر شرایط و روابط سینمای ایران است که یک بنای تاریخی است. یکی از این کمدی ها “عتیقه” هجی است. من هیوجی را می شناسم. او یک پسر خوب و یک دانش آموز بود ، اما به هیچ وجه کمدی نیست.
در جشنواره امسال چندین فیلم جنگی خواهیم دید. جالب است که دانش در مورد “خدای جنگ” و “ماهیگیران” و “خوشحال” و “خوشحال” و “Esfand” و Majdi Jafemi وجود دارد.
امیدوارم که چون مهدی جعفری “بیست نفر” او بود ، او فیلم خوبی بود. من این فیلم را برای این موضوع دوست دارم. به دلیل جنگ جنگ دفاعی برای محافظت ابدی. زیرا این دفاع است. حمله نیست من در جنگ یک جنگجو نیستم ، اگرچه من یک جنگجو نیستم. من فکر می کنم این یک افتخار است که از او محافظت کنیم. اگر آنها آن را بشکنند ، من نسبت به کریمه او بی رحمانه هستم. یعنی با لحنی سطحی ، من در طول سالها در طول نام مهید چیزهای زیادی دیده ام. یکی از نمونه های او یک مردمان بود.
ما آژانس هایی داریم که پیشنهاد می کنند فیلم سازمان و انستیتوی فیلم جوان را فیلمبرداری کنند. گاهی اوقات مشکل مشکل فیلم است ، اما در این سالها نتیجه این طعنه ارگانیک است که نتیجه مدیران بود. جوانان قطعاً باید وارد میدان شوند. اکنون من یک فیلمساز جوان و تجربه ای ندارم ، اما علاقه و اضطراب دارم. من باید این علاقه را ببینم. یعنی دیدن شما در این جنس. به دلیل وجود پول و ساختار در این ژانر ، بیایید یک فیلم جنگی بسازیم. این اتفاق نمی افتد ، این اتفاق نمی افتد. اگر به طور معمول به موضوع خیانت نکنید. زیرا اجرای یک فیلم دفاعی مقدس بدون انگیزه جدی غیرممکن است. فیلم شخصی همیشه یکسان است. خیانت و اختلال. این یک ویژگی متمایز فیلم ارگانیک است.
آیا طبیعی است که با این جشنواره با یک فیلمساز جوان جوان یک ساله از این شماره و چهلمین فیلم اول اول باشید؟
این به معنای شرایط بحرانی غیرمعمول و کینکا است. این نشان می دهد که این آزمایشات چشم پوشی یا باز می گردند. من با آمدن جوانان کاملاً موافقم ، اما آنها باید با افراد مسن همکاری کنند. به عنوان مثال ، من در حال حاضر از “طلا و مس” حمایت کرده ام و از “طلا و مس” محافظت می کنم؟ تولید کننده به صورت سریال است و دیگر فیلم نمی گذارد. بسیاری از مردم در خانه ها مستقر شدند. امیدوارم جشنواره بیاید و دوباره قدرت و قدرت را شروع کند.
جشنواره فیلم FAJR یک بار خاطره جمعی را اجرا کرده است. چند روز پیش دوست مدرسه خود را پیدا کردم ، شاید 5 سال بعد. او سالها حرکت کرد و در خارج از کشور کار می کند ، اما بعد از اولین چیزی که گفتم گفتم که من یک جشنواره هستم. او در کنار فیلم “Wris Red” ایستاده بود و ما مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم. امروز ، من نمی دانم که این جشنواره برای حافظه جمعی جشنواره ایجاد شده است ، به عنوان مثال سال گذشته یا سالهای جاری ساخته شده است.
وای این اشتیاق به صف های طولانی و هر سینما و جشنواره ای است که اکنون نیست. مدت زمان طولانی نیست.
آیا بازگشت به جشنواره این سالها امکان پذیر است؟
او کار زیادی می خواهد. تعداد زیادی وجود دارد قبل از اینکه این کمدی های ناخواسته رها شوند. دوستان عزیز ، شما می خواهید Wederder ، Lipstin و Buster Katon را ببینید. این باید اکنون در فرهنگ ما حمایت ما باشد. ما باید نگاه کنیم و پیدا کنیم. کمدین بسیار نجیب است. او بسیار مهم است. در برابر استبداد روبروی این مقدار نه آنچه اکنون می بینیم. شما باید سخت کار کنید و از نظری استفاده کنید. من باید “شکل و انتقاد” و چیزی را داشته باشم. شما در بیست سطح خود بیشتر باز می شوید. شما باید کار کنید و جریان را شروع کنید. این همان فرصت برای برنامه “برش” است. من برای جوانان کاملاً ناامید شده ام. این بار ما می نشینیم و به طور جدی در مورد آنها بحث می کنیم. ما راه دیگری برای کار نداریم. همه ما به این فیلم آرزو می کنیم. اگر این اتفاق بیفتد ، البته ، جشنواره تشدید می شود و اشتیاق موجود در گذشته ترمیم می شود. این جشنواره ها و فیلم ها خواهد داشت. در یک دولت پزشکی برای انجام کار ملی.