بوشاهری آنلاین ، کارگاه های محمد: این بازی که ترکیبی متعادل از مباحث فلسفی و اجتماعی ، زندگی مرموز و مرموز است که باعث اقتدار شخصی ، کالای مجلل و یک کالای لوکس می شود و زندگی و زندگی منجر به سوال اصلی معنای اصلی لیم می شود. کسب این معامله گر گران قیمت نه تنها مصرف کننده مصرف کننده است ، بلکه به او قول می دهد به نیروهای اجتماعی ، بلکه آن را نابود کند.
این داستان تئاتر یک لایه شخصی و عاطفی را در بر می گیرد: نویسنده ، که برای نوشتن یک داستان معمول به شهر می آید ، به یکی از شخصیت های یک داستان تبدیل می شود. عشق او به یکی از خریداران مرگ او نه تنها در تلاش برای بازخرید بلکه معنای نویسنده او نیست.
نمایشنامه بیانیه ای در مورد یک شخص مدرن است: امید و ناامیدی ، عشق ، آزادی ، و اجبار و جسارت و جسارت و موجودی مرتبط با شجاعت و شجاعت. گیلوتین با جراحات داخلی خود جرات می کند تا به جای فرار با آنها ، تأمل کند. صحنه ، عناصر بصری و طراحی عناصر بصری و نورپردازی نقش مهمی در تأکید بر گزارش های داستان ایفا می کند ، که باعث عدم وجود صنعتی شدن و احساسات انسانی می شود ، چه عشق و زیبایی باعث تضاد شدید در برابر لحظات داخلی و شاعرانه خواهد شد. جریان
موسیقی فعلی در نمایشنامه در نمایشنامه که توسط یکی از زیر مجموعه ها اجرا می شود ، موضوع بازی را ارائه می دهد و به ارائه پیام کمک می کند. آیا این بازی نه تنها برای داستان سرگرمی بلکه مخاطب نیز می تواند سرنوشت خود را انتخاب کند؟ آیا مرگ می تواند یک تصمیم باشکوه باشد یا یک معلم برای خلاص شدن از شر زنجیرهای زندگی؟ و آیا او به عنوان یک نیروی اساسی است ، یا قادر به تغییر سرنوشت نیست ، یا آیا قادر به واقعیت دشوار جامعه است؟
Fards of “Fardanhid Zulfahqari” توسط Vidaguzuu ارسال و اداره می شود.