تبلیغات بنری

Hamshahri Online – Maryam Sarkhosh: “فقدان حادثه” بررسی جدید وزارت بهداشت در تعطیلات است که هر سال صدها نفر را می کشد ، و همچنین تمام تصادفات ترافیکی با مرگ و میر سالانه بیش از 5 درصد طی 5 سال گذشته و به بیش از 6000 امسال می رسد. نکته تاسف آور این است که آمار مهم این مرگ و میرها زیر 5 گروه است.

حسین کرمانور ، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت ، به همشاهری گفت:

وی ادامه داد: در طی یک دوره پنج ساله ، پلیس ، هلال احمر ، اورژانس ، آموزش ، وزارت بهداشت ، وزارت جاده ها و غیره مداخلات اجتماعی خوبی و عملکرد خوبی برای کاهش تعداد کشته ها انجام داد.

به گفته کارمانور ، در آن زمان ، تعداد مرگ از 6000 نفر سالانه به حدود 6000 نفر در سال بوده است ، اما با کنار گذاشتن اظهارات اجتماعی ، جهت متوقف شده است و اکنون تعداد مرگ و میر به 6000 رسیده است.

این اسکنرهای نوری جهانی هستند

Kermanpour گفت: فقط سه اقدام ساده ، از جمله حواس جمعی و رهبری آگاهی و خستگی پس از 4 ساعت رانندگی می تواند تعداد تصادفات و تصادفاتی را که نیاز به تکرار آنها دارند ، کاهش دهد. البته ، مانند “تصادف” ، حتی در جوامعی که جاده های خوبی دارند ، اتومبیل های استاندارد و قوانین هنوز فعال هستند. کشوری مانند سوئد که در صنعت خودرو واقع شده است ، جاده های صاف و قوانین بازدارندگی ، سال گذشته پیشاهنگی را از تصادفات تا صفر انجام داد.

آمار ناتوانی

این مقام مسئول تعداد جراحات و تصادفات ناشی از تصادفات نیز گفت: براساس استاندارد در جهان ، تعداد مرگ و میر تصادفات ترافیکی در 1 تا 2 تعداد افراد معلول پس از حادثه را نشان می دهد. اگر ما در سال جاری 6000 کشته شده توسط 2 ، حداقل 6000 نفر در 2 نفر ، از معلولیت رنج می بریم ، تا آخر عمر ، مسکن ، صدمات ظاهر و 6000 عارضه دیگر.

وی تأکید کرد: البته بخشی از این یک معلولیت است و سالانه حدود 6000 نفر کشته شدند ، با نرخ 6000 خانواده مستقیم و بیش از 6000 خانواده از مرگ کسی. غم انگیزترین چیز این است که بیشتر مردگان بین 5 تا 5 سال سن دارند که این نیروی کوچک و مثمر ثمر در کشور است. برخی از مرگ ها برای موتور سیکلت هایی که اغلب نیروهای جوان هستند نیز در نظر گرفته شده است.

کرمنپور ادامه داد: “ما همه جوانان جمعیت را مدیریت می کنیم و منجر به افزایش جمعیت می شود و در جاهای دیگر ما همان سطح را داریم.” جامعه ای که بسیاری از افراد را در حوادث از دست می دهد به سمت ناامیدی ، افسردگی و غیره حرکت می کند.

بیشتر بخوانید

بیشتر قربانیان تصادفات نوروز در 4 استان

چرا مردان بیشتر می میرند؟

بودجه صرف تخریب و مرگ می شود

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در بار اقتصادی حوادث مربوط به سیستم بهداشت و درمان گفت: برخی از مقالات ، از جمله مطالعه مرکز تحقیقات Majlis ، نشان می دهد که تا 5 ٪ از تولید ناخالص داخلی برای تصادفات هزینه می شود. ما این رقم را می بینیم که سهم تمام سلامت در کشور 4.9 درصد است و این بدان معنی است که تصادفات بیش از دو برابر سلامتی دارند.

به گفته کرمانپور ، تولید ناخالص داخلی محدود است و این هزینه برای آنچه تخریب و مرگ است هزینه می شود و تأثیر بدی در زندگی مردم دارد.

بیشترین مرگ برای مردان

طبق گفته Kermanpour ، بیش از 5 ٪ از تصادفات ترافیکی برای مردان و کمتر از 2 درصد برای زنان در نظر گرفته شده است.

وی در مورد این آمار گفت: سال گذشته ، مرگ تصادفات 2 ٪ (1600) و 2 درصد برای زنان بود. جراحات آقایان 2 ٪ (1600) و برای زنان 2 ٪ (1800) برای زنان بود

همه به سر کار آمده اند.

مدیر روابط عمومی در وزارت بهداشت درباره اعضای شرکت کننده در “غیر همسایه” گفت: این پیشنهاد به وزارت بهداشت اختصاص داده شده است ، اما از 2 تا 5 درصد در حوادث جاده ای در وزارت بهداشت نقش دارد بشر این پیشنهاد به دولت ارائه شد و برای جمهوری اسلامی ایران به یک مسئله جدی تبدیل شد. تقریباً همه وزارتخانه ها در حال همکاری و همدردی هستند.

البته ، کرمانپور به گفته کارمانور ، وزارت راه ، جاده ها ، رفاه ، وزارت رفاه ، وزارت بهداشت ، HALM قرمز ، سازمان اضطراری مدنی ، جاده های مرکزی و بیمه ، مستقیماً در این اسکنر شرکت می کند.

وی گفت: “سایر نهادها ، از جمله وزارت راهنمایی ، می توانند نقش خوبی در فرهنگ داشته باشند.” در وزارت آموزش و پرورش نیز تجربه خوبی پلیس داشتیم. ثابت شده است که نقش خانواده ، به ویژه کودکان ، در رانندگی برای زنان و مردان بسیار مؤثر است ، بنابراین یکی از نیازها آموزش و پرورش است که می تواند با برنامه هایی که مستقیماً با این کار ایجاد می کنند با دانش آموزان همدردی کند معاینه برای دریافت یک نوروز شاد و غیر ضروری.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری hamshahrionline